zaterdag 8 juni 2013

Onafgemaakte werkjes

Momenteel ben ik met van alles en nog wat bezig.
Het liefst haak ik vier verschillende dingen tegelijker tijd.
(Omdat alles leuk is en ik wil ook alles maken en zoveel mogelijk)
Maar daardoor maak ik niets af.
Dat is niet zo handig en daarom werd het tijd om al mijn onafgemaakte haakwerkjes
te verzamelen en ze af te maken.
 
Weken geleden begon ik met gelukspoppetjes.
Na een engeltje kwamen er twee aapjes daarna zes clowntjes,
die postbode vond ik ook leuk en die koe is zo gemaakt, dacht ik.
 Dus niet . . . in allerlei kleine onderdeeltjes lagen ze te wachten om in elkaar
 te worden gezet, maar ze zijn eindelijk af.
 


 
Ook lager er nog twee pinguïns in de mand met als doel tot een
sleutelhangertje te worden omgedoopt.
 
 
En als laatste hartjes, heel veel hartjes.
Een vol rekje staat zo leuk!
 


.

Nou de rest nog, zucht.
 

12 opmerkingen:

  1. De hartjes blijven super leuk. Ik ben er net mee begonnen om er een te maken en gaat super goed. De clowntjes zijn ook enorm leuk.

    Veel succes en plezier morgen in Deventer. Helaas kan ik niet er niet heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou als deze leuke hartjes en sleutelhangers niet worden verkocht, eet ik mn haakpen op haha,goeie verkoop!!:D

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, wat een werk allemaal! maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je bent al goed bezig hoor. Toch fijn he als je projectjes af zijn. Geeft altijd weer voldoening en kan je zonder je schuldig te voelen weer met een nieuw haakwerkje aan de slag.
    Ziet er leuk uit die gelukspoppetjes. Die hartjes staan ook op mijn to do lijstje (net als 101 andere leuke haaksels)

    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig Gerda, ik ben trots op je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat herkenbaar! Haken is leuker dan naaien, dus laat je het liggen tot het zo'n berg wordt dat je er echt wel even voor moet gaan zitten. Maar daarna, daarna is er voldoening!

    Hahahaha....je hebt flink doorgewerkt zo te zien. Mega leuk zoveel kleine dingetjes.

    En er zijn inderdaad teveel leuke dingen om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er leuk uit
    je bent lekker bezig
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt helemaal geweldig!! Wat kan jij prachtig haken! Vind je hartjes echt helemaal wonderschoon! En al die poppetjes zijn ook helemaal leuk! Ziet er allemaal perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zow zeg, dat zijn heel wat projectjes die zijn blijven liggen !
    Maar ik herken het wel hoor, ben geen haar beter.
    Eén projectje onder handen is bij mij nog nooit voorgekomen.
    Wel heel leuk zo allemaal bij elkaar, heb je ineens veel tegelijk af :D
    Die hartje bij elkaar zien er superleuk uit, de clowntjes zijn ook schattig en fleurig.
    Je zal wel voldoening hebben vandaag ! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat veel sleutelhangers! Super leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mag ik vragen waar je de molentjes kunt kopen waar je de sleutelhangers aan hebt hangen?
    Alvast bedankt!

    Groetjes Olga.

    BeantwoordenVerwijderen