zondag 9 juni 2013

Hip & handgemaakt

Vandaag stonden wij (ik en mijn zus Herriët) op de Hip & handgemaakt beurs in Deventer.
Het was wel wat fris van temperatuur, maar later op de middag brak het zonnetje door en werd het toch nog aangenaam weer.
De locatie was leuk, lekker aan het water en de sfeer was goed.
En ook niet onbelangrijk . . . we hebben goed verkocht en moeten daarom weer veel gaan haken!


 
We zijn zeker volgend jaar weer van de partij!
 
 
Op de terugweg naar huis heb ik vanuit de auto deze molen gefotografeerd.
Hij staat tussen Deventer en Twello en de wieken zijn zo vrolijk van kleur.
 

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kraam met al die mooie spulletjes! Fijn dat jullie ook nog goed verkocht hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig jullie kraam. Logisch dat jullie veel verkocht hebben. Probeer er maar langs te lopen zonder wat te kopen. Te leuk allemaal.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, wat een enorme hoeveeheid haakwerk(jes)! Geweldige kraam en heerlijk om te lezen dat het weer mee ging werken. Die molen ken ik wel, kom oorspronkelijk uit Apeldoorn en kwam regelmatig in Twello en Deventer. Trouwens ook leuk dat jullie zo goed verkocht hebben. Kan ook haast niet anders met twee van die haakwondertjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er vrolijk uit allemaal! Jammer dat ik er niets van af wist, anders was ik zeker even komen kijken (:

    Liefs,

    Leinz Creations
    http://www.leinzcreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat de markt zo'n succes was! MAar ja, wie kan nou weerstand bieden aan zo'n vrolijke en gezellige kraam? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super toch dat het zo gezellig was
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW! Wat ontzettend veel mooie dingen zeg! En alles ziet er ook zo geweldig mooi gehaakt uit. Handwerk met klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een geslaagde dag Gerda! Zeker voor herhaling vatbaar.
    Nu weer flink doorhaken voor de volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie kraam ziet er echt gezellig uit. Wat zullen de kopers blij zijn met jullie toffe haaksels. Als je rondwandelt over een markt dan heb je weinig last van de kou. Jullie stonden natuurlijk stil achter de kraam. Ik kan me voorstellen dat je blij was toen de zon doorbrak.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hadden een goed gevulde kraam. Dat wordt weer hard werken voor de volgende. Ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet erg leuk uit,wat veel haakwerkjes hadden jullie mee,jammer dat het hier te ver vandaag is:(,op naar de volgende markt:D

    groetje mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super leuk uit.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig en wat een gave kraam heb je met wel heeeel veel haakwerk zeg!Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig en wat een volle en vrolijke kraam zeg!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoihoi!

    Allereerst WAUW!!! Wat een mooie spullen haak je! Jammer dat ik de kraam niet van dichtbij heb kunnen bekijken.
    Als ik het goed heb, zijn het veel patronen van Stip en haak he en de uiltjes van Matawi?
    Ik heb deze patronen thuis liggen en op mijn verlanglijstje staan :D
    Zou ik mogen vragen welk soort garens gebruikt zijn voor onder andere de poes en de giraf? Ze zijn veel groter als ik dacht. Zelf wilde ik catania katoen gebruiken, maar dan worden ze veel kleiner. En voor mijn kleine meid vind ik juist zo'n groot formaat erg leuk!
    Alvast bedankt!!
    En nogmaals super mooie haaksels!
    Lieve groet Simone

    BeantwoordenVerwijderen