woensdag 6 januari 2016

Een creatief jaar afgesloten

Een jaar is weer voorbij.

Als eerste wil ik jullie een goed en gezond nieuwjaar toewensen!

Dit jaar heb ik veel minder berichtjes geplaatst als voorgaande jaren,
heb ik bemerkt.
De laatste maanden van 2015 zat ik in een 'soort van 'haakdip.

In het midden van het jaar een gedwongen ontslag, na faillisement.
Werken in de detailhandel is in deze tijd een risicofactor lijkt wel,
gezien al de winkels die over de kop gaan.
Gelukkig na drie maanden thuis een nieuwe baan gevonden.
Wel tijdelijk en weer in de detailhandel!
Tegelijkertijd ben ik ook veel meer gaan werken en op de één of andere manier was de
lust en de verslaving van het haken een beetje weggeëbd.

Inmiddels heb ik mij sinds een kleine week weer herpakt
en maakt mijn haaknaald weer overuren!
Ik ben met drie projecten tegelijk bezig.
Dat dan weer wel...
Echt efficiënt is het niet, maar hee, dat past bij mij.
Ik haak altijd in veelvoud en maak bijna nooit iets af, voordat ik aan iets nieuws begin.
En daarom hoop ik op een creatief nieuw jaar voor mij en al mijn mede-blogsters.




12 opmerkingen:

  1. Jij ook de beste wensen en een creatief nieuwjaar gewenst!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook al het goeds voor 2016. En ik liep een beetje achter zag ik maar wat een leuke haaksels had je gepost in december (o.a. dat peperkoekhuisje.) groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit overzicht zie, kan ik niet anders concluderen dan dat je enorm productief bent geweest afgelopen jaar, ondanks dat het verder niet erg meezat met je werk.
    Ik wens jou ook een fantastisch 2016 toe, maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk overzicht!

    Balen om te lezen van je baan maar gelukkig heb je gauw een nieuwe baan gekregen. Veel succes.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een gelukkig nieuwjaar!
    Ik kan ooit nooit één ding tegelijk haken, ik 'moet' altijd 86 verschillende projecten hebben lopen. Héél irritant, whahahaha.
    Wat fijn om te lezen dat je weer een baan hebt en het haakvirus weer heeft toegeslagen :)

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen en dat 2016 maar veel goeds voor je mag brengen. Ik vind het een prachtig en productief overzicht overigens hoor ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook de beste wensen voor 2016 en fijn dat het haakvirus weer toegeslagen heeft ;)
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij en een haakdip! Daar leek het niet op. Je hebt zoveel mooie dingen gemaakt!
    Maar het hoort erbij. Ik spreek uit ervaring.
    Ben benieuwd wat je allemaal bij de hand hebt nu. Ik zal het zien.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook nog de beste wensen voor dit jaar. En dat het maar een mooi jaar mag worden.
    Alle foto's zien er super mooi uit, ik ben benieuwd naar jou blog komend jaar :-).
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij had je een productief jaar, want je hebt prachtige dingen gemaakt. Ik wens jou ook een creatief en gelukkig 2016 toe. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor iemand met een haakdip heb je echt heel veel prachtige dingen gehaakt. Ik wens je voor 2016 op alle vlakken in je leven een uitmuntend jaar toe. een uitmuntend. Helaas was 2015 voor veel mensen op werkgebied geen fijn jaar. Of je nu in de detailhandel werkt, in de zorg, bij een bank, bij een krant, in het onderwijs. Overal verdwijnen banen en helaas vinden veel mensen na hun ontslag geen of moeizaam weer een baan.
    Laten we hopen dat 2016 voor jou en voor iedereen die op zoek is naar werk een goed jaar wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je de haaknaald weer opgepakt hebt! Ik ben ook altijd met 'tig' projecten tegelijk bezig. Je hebt genoeg mooie projecten afgerond in elk geval!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen