maandag 25 februari 2013

Vakantie

Ik ben er even tussenuit geweest.
Heerlijk een weekje met mijn gezin op wintersportvakantie naar Zwitserland.
En aangezien je dan een hele reis voor de boeg hebt,
ben ik natuurlijk niet stil gaan zitten in de auto.
Uren achter elkaar haken, wat vreselijk nou . . .


Tja weer een kat, maar nu in een dikker garen gehaakt met wol van Zeeman.
Helaas was halverwege de rit mijn wol op en kon ik niet verder.
Morgen meteen weer een paar bolletjes wol inslaan,
dan kan ik jullie binnenkort het resultaat laten zien.
 

  

2 opmerkingen:

  1. Leuk zijn die katers he en je hebt ook een,leuk blog :-) ik ben meteen volger geworden.
    Ik zie dat je ,net als ik, net met een blog begonnen bent :-)

    Groetjes Yvonne
    masilacreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, dit wordt ook een mooie kater! Mooie foto`s van je vakantie Gerda :)

    BeantwoordenVerwijderen