donderdag 31 augustus 2017

Amigurumi Cal Echtstudio

Op dit moment is de Amigurumi Cal van Echtstudio in volle gang.
Bekende ontwerpers op het gebied van amigurumi hebben negen patronen
ontworpen met als thema: 'wereldburgers'.
De patronen worden gratis beschikbaar gesteld in deze leuke crochet along.
Doe mee en haak elke keer een bewoner van een ander land!

Zo was er al een Mexicaan, Chinees meisje, Eskimo, Spaanse flamenco danseres
en een Russische Matroeska.
De laatste heb ik gehaakt.








14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke matroeska's. Heel erg leuk met al die kleurtjes.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukertjes. Volgens mij nog een hele klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw Matroeska's zien er prachtig uit. De andere poppetjes lijken me ook leuk om te haken. Echt eeen geslaagde amigurumi CAL.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt! Die bloemetjes vind ik zo mooi.. En je hebt de kapsels ook zo netjes gemaakt! Ik vind Matroeska's altijd zo mooi en hoewel ik niet zo van amigurumi hou, zou ik voor deze poppetjes nog wel een uitzondering maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig duo en zo mooi afgewerkt ...
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes hebben deze! Ik heb er één op vakantie gemaakt. Ik moet haar nog in elkaar zetten. Leuk patroon!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Beautiful! I love your pretty Matryoskas, my friend!!!

    BeantwoordenVerwijderen