maandag 22 mei 2017

Rammelaar

De laatste tijd heb ik niet stil gezeten. Op dit moment ben ik met veel haakwerkjes tegelijkertijd bezig. Deze rammelaars zijn nu gelukkig klaar zodat ik ze met jullie kan delen op mijn blog.
Ik zal tevens even een link plaatsen voor als jullie deze leuke kraamcadeautjes ook willen maken.


De dierenrammelaar kun je terug vinden op de site van Amigurumi Today. 
Het is een site met diverse gratis patronen van allerlei leuke dieren.  
Dit Engelstalige patroon is in het Nederlands vertaald door Jeanette Kemp
en te vinden via de volgende link.
Klik dan wel even op: 'in Dutch' voor de Nederlandse versie.



De olifantenrammelaar vond ik op Pinterest.
Ik kwam uit op de website van By Ann. (link)
Een site vol leuke voorbeelden van haar haaksels en maaksels.



5 opmerkingen:

  1. Schattige rammelaars. De olifantjes zijn mijn favoriet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke babyspeeltjes. Schattig hoor.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg die rammelaars en die olifanten zijn ook erg mooi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk allemaal! Veel plezier met je andere projecten!

    BeantwoordenVerwijderen