donderdag 29 januari 2015

Willenein

Dit is Willenein, nieuwste patroontje van Antoinette.
 
Ze is zo leuk om te haken!

 

Wel een beetje bloot zo, zonder kleertjes.
 
 
Helaas kan ik niet breien, dus het schattige gebreide jurkje van het patroon
zat er niet in voor mij.
Gelukkig past Willenein ook het leuke jurkje van haar zusje Beernadetje
en deze is deels wel gehaakt.
Willenein mocht zelf de kleurtjes en het stofje uitkiezen voor haar jurkje en schoentjes
en als een echt konijn betaamt, ging ze voor veel oranje.



 




 

17 opmerkingen:

  1. Ah, wat een mooi, schattig konijnenmeisje! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gerda hoor ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo'n schatje!
    Mooi gemaakt Gerda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk konijn. Goede oplossing zo met die kleertjes dat ga ik onthouden. Zag dat breien ook niet zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat is ze schattig geworden Gerda, ook het jurkje van Beernadetje staat haar goed.
    Leuke foto's heb je gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een schatje!! Ik heb het patroon ook, zo leuk allemaal. Ik kan wel breien, maar ik haak toch liever.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat een scheetje,die blootfoto haha,en dat ze voor oranje gaat zo leuk bedacht
    ze mag er wezen hoor toppie

    fijn weekend liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje. Heel leuke foto's trouwens.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schat van een konijn heb je weer gemaakt !.
    wanneer komen er weer wat nieuwe gratis patronen van kleertjes!
    Ik kan ook breien maar haken doe ik liever .

    Groetjes , Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dotje is het geworden. Prachtige kleertjes heeft ze aan gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een schatje. Ze ziet er zo lief uit. Leuk dat ze de kleurtjes aan kan van Beernadetje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerdje zeg. Echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou ik mogen vragen met welk haak garen u het konijn heeft gehaakt ?


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waar kan ik werkbeschrijving konijn bekomen aub?
    Mvg Nelly

    BeantwoordenVerwijderen