dinsdag 30 december 2014

In the mood for. . .

Kersthaaksels!
 
Ja, ik weet het, kerst is alweer voorbij, maar ik was zo heerlijk bezig met het haken
van kerstballen -en sterren, dat ik maar even door ben gegaan.
Deze zijn in heel andere kleuren gehaakt dan mijn bonte kerstballen -en sterren
en daardoor zo anders geworden.
En ach, het is nog steeds december en menigeen heeft de kerstboom nog staan,
dus ik vind dat ik toch maar een blogberichtje hieraan mag besteden!
 

 
Ook het haken van de kersengeltjes van Tessa van Riet-Ernst blijft een leuke afwisseling.
 


 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurtjes! Bij ons staat de boom ook nog, in elk geval gezellig tot na oud en nieuw. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke haaksels! Ach, ik heb ook nog rendieren op de blog nu, moet kunnen ;-)
    Groetjes en een goede jaarwisseling en een creatief en gezond 2015!
    Akkelien (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kleuren! Dat maakt de ballen inderdaad heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Wat een schattige engeltjes! En ach.. Die kerstversiering mag je van mij tot eind januari laten hangen hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstballen. Jammer dat de kersttijd zo snel voorbij gaat. Want deze kleuren zijn ook in januari mooi. De engeltjes zijn snoezig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk weer, de beste wensen voor 2015 namens de mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, deze kerstversiering vind ik mooi! Ik ben meer van deze rustige kleuren dan knalkleuren, maar dat is een kwestie van smaak.
    Ik wens jou ook een fantastisch 2015 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kerstversiering is pracht waar kan ik de uitleg ervan vinden dank U groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    BeantwoordenVerwijderen