dinsdag 1 oktober 2013

Snoepjes van Valerie

Dit is het derde snoepje die je via de blog van Atelier Valerie kunt haken.
Elke dinsdag en vrijdag verschijnt daar een leuk patroontje die zij met ons deelt.
 
Bij het verschijnen van het snoepje van vandaag, liep ik al enigszins achter.
In het weekend had ik al een aantal Lollypop Candy's gehaakt,
maar de stokjes moest ik er nog aan lijmen. 
 
 
Vanochtend ben ik meteen aan de slag gegaan met haar nieuwe patroontje.
Dit is de Fruitige Toffee.
Ik houd van veelvoud, dus het werden er meteen drie.
 

Ontzettend leuk om te maken en zo lekker kleurrijk. 



 
 

17 opmerkingen:

  1. Woouuuuuuw, ik sta versteld van jouw creatieve fantasie!
    Het is een prachtige verzameling van snoepjes aan het worden, tot gedaan!
    Geniet nog van deze zonnige herfstdag,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu snap ik waarom je nog niet klaar was, jij maakt gelijk voor heel het dorp haha.
    Ze zien er verrukkelijk uit en ook de kleuren combi vind ik prachtig!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke kleurtjes gerda zo te zien is jullie snoeppot heeeel snel vol haha

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar is hard gewerkt. Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen kleurtjes gebruikt. Ik vind ze in ieder geval prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een prachtige snoepjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk en kleurrijk uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig in leuke kleuren gehaakt


    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwwwwwwwww.......ze zien er weer geweldig uit! Snoep je er niet teveel van? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk in die kleurtjes, lekker zoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er zo goed uit dat ik direct eens ga neuzen in de snoepkast. Super gedaan zoals steeds !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige en kleurrijke boel!
    Met de goedkeuring van de Nederlandse Vereniging van Tandartsen, daar ben ik zeker van :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al die mooie kleurtjes! Ik ga er ook nog meer maken. Ik wacht af tot ze allemaal gemaakt zijn. Dan gebruik ik de kleurtjes die we nog niet hebben. Leuk datik via de snoepjes jouw blog leer kennen. Ik ben je gaan volgen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen