woensdag 5 augustus 2015

Terug van vakantie

Vorige week was ik met mijn gezin een weekje op vakantie.
Wij hadden een huisje gehuurd in de buurt van Berlijn en Potsdam.
Terwijl het in Nederland nogal onstuimig weer was,
was het weer in de omgeving waar wij zaten gelukkig aangenaam.

Even een fotomomentje, dan mogen jullie mee genieten!
 
 
Brandenburger Tor.
 

  Fernsehturm, Dom van Berlijn en Gedächtniskirche.
 
 
Holocaust-Denkmal en Berliner mauer plaquette.
 

Potsdam.
 
Natuurlijk is er weer volop gehaakt, alhoewel de autorit
dit keer niet zo heel lang was. Maar vijf uurtjes!
Ik had wel heel veel meegenomen, dus in de avonduren
in ons huisje heb ik mij in ieder geval niet verveeld.
Maar daarover meer in een volgend blogberichtje.
 

 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer veilig thuis bent. Zo te zien en te lezen hebben jullie een fijne vakantie gehad. Je bent ook lekker creatief bezig geweest. De uiltjes zijn herkenbaar. Daar ben ik de afgelopen dagen ook mee bezig geweest. Ik ben benieuwd wat jet verder aan het haken bent.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis. Wat heerlijk om in Berlijn te zijn geweest! Ik ben heel benieuwd naar het vosje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je er weer bent,wij zijn met school ook naar berlijn geweest,ziet er dus heeeel bekend uit haha,:D

    BeantwoordenVerwijderen